loading...
3KO
3ko بازدید : 66 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دلتنگی حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را می کند
+++
منم دلتنگ رویت/دلم آید به سویت
چه کردی با دل من/که کرده آرزویت
+++
فرهنگ لغت ها نیاز به ویرایش دارند!
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست، دلتنگی یعنی تو
+++
چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد
+++
اشک من جاری شد، جای تو خالی بود، جای تو...
عکس تو در طاقچه کوچک قلبم خندید
شعر دلتنگی من سخت گریست


+++
بی قرار تو ام و در دل تنگم گله هاست، آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
+++
تو که رفتی دلم برایت تنگ شد
حال که آمده ای در دلم جا نمی شوی
+++
دل است دیگر، یا شور می زند یا تنگ می شود یا می شکند
آخر هم مهر سنگ بودن می خورد روی پیشانی اش
+++
اشک هایم که سرازیر می شوند، دیری نمی پاید که قندیل می بندد.
عجیب سرد است هوای نبودنت
+++
امروز انگار کسی آمد و هوای دلتنگی ات را هی در آسمان اتاقم پاشید و تو نبودی
+++
دقایقی در زندگی هستند که دلت برای کسی آنقدر تنگ می شود که می خواهی او را از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی.
(گابریل گارسیا)
+++
دلم برایت تنگ شده!
می خواهم آنقدر اشک بریزم تا غبار فاصله از قلبم تمیز شود.
ولی می ترسم "تهران"، "ونیز" شود!
+++
به گمانم یادت پنجره احساسم را می کوبد، چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست
+++
دلتنگم اما تو را طلب نمی کنم. نه اینکه بی نیازم، صبورم
+++
وقتی دلتنگ می شوم تو را در میان اشک هایم می بینم ولی اشک هایم را پاک می کنم تا کسی تو را نبیند

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره سایت؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 2,230
  • بازدید کلی : 41,767