loading...
3KO
3ko بازدید : 92 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی دلشکسته و غمگین 

باهات میام نفس نفس تو آسمون و تو قفس از اولش تا آخرش دوست دارم همین و بس

 

 

 

بسوزدخانه لیلی و مجنون

که رسم عاشقی درعالم انداخت

اگرلیلی به مجنون داده میشد

دل هیچ عاشقی رسوا نمیشد

 

 

عشق یعنی :شب نخفتن تاسحر
عشق یعنی: سجده ها باچشم تر
عشق یعنی :سربه دار آویختن
عشق یعنی: اشک حسرت ریختن
عشق یعنی: درجهان رسواشدن

 

 

برایت ازطلاتختی،مسیری روبه خوشبختی،برایت عمر نوحی را،
وقاری همچوکوهی را،برایت صبرایوبی، حیاتی مملوازخوبی ،برایت شادبودن را،
فقط آزادبودن را،
صداقت را،رفاقت را،محبت را،شرافت را، دعاکردم.دعایم کن

 

 

بعد از مرگم تابوت مرا سیاه کنید تا همه بدانند سیاه
بخت بودم،
تکه یخی روی سینه ام بگذارید تا به جای معشوقم گریه کند،
و آخرین خواسته ی من اینکه دستهایم را ببندید تا همه بدانند

خواستم ولی
نشد !...

 

 

سوختم‎، باران بزن شایدتوخاموشم کنی‎

شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی‎

آه باران من سراپای وجودم آتش است‎
پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی‎..

 

 

دوری ازاین دیده امابازیادت میکنم

حرمت این اشنایی فرش راهت میکنم

درفراغت غم حصارخنده هایم راشکست

بازهم ازانتهای دل صدایت می کنم

 

 

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره

منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره

مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته

وقتی میگم نوکرتم این اخر رفاقته

 

 

حافظ زچشمان قشنگ تو غزل ساخت

هرکس که تورادیدبه چشمان تودلباخت

نقاش غزل تاکه به چشمان توپرداخت

دیوانه شدازطرزنگاهت قلم انداخت

 

 

پیشی پیشی ملوسم

دیگه دارم می پوسم

از این فاصله دور

اون لپتو می بوسم!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره سایت؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 2,265
  • بازدید کلی : 41,802